مبلمان ویلایی - An Overview

Wiki Article

لطفا در مورد طراحی محوطه و محوطه سازی ویلا بیشتر عکس بذارید

دانلود نمونه سوالات کنکور معماری و اخبار منابع و ضرایب کنکورها

از ویژگی های بارز تمامی محصولات تو لید شده در مجموعه اثر، استفاده از متریال درجه یک، ضد آب بودن، مقاومت مناسب آنها در برابر تابش نور آفتاب و همچنین طول عمر بالای آنها می باشد. و این امر باعث می شود که در عین زیبایی کلیه مبلمان ها در تمامی شرایط اقلیمی، دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

اگر می‌خواهید از مبلمان در فضای باز باغ یا ویلای خود استفاده کنید لازم است تا پیش از انتخاب شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر بگیرید. این کار کمک می‌کند تا مدلی را که خریداری می‌کنید از دوام مطلوب برخوردار بوده و متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه باشد.

هر یک از این دسته‌بندی‌ها برای شرایط مختلف آب و هوایی مناسب است. برای مثال در مناطق شرجی که بارندگی زیاد است، مبلمان فلزی مناسب نیست و به جای آن باید از مبلمان آلومینیومی، پلیمری و یا حتی حصیری استفاده کنید.

عکس های طراحی داخلی اجرا شده در ایران ( سقف کاذب، کناف، پارکت ، کابینت، کاغذ دیواری، نورپردازی و نور مخفی و…

چند نمونه از مبلمان های این مجموعه ( برای دیدن طرح ها در سایز بزرگتر برروی آنها کلیک کنید )

مبلمانی را انتخاب کنید که بتوانید به نظافت و تمیزی آن‌ها رسیدگی کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت فارسی کد محفوظ است و هر گونه کپی برداری غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد

ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهرداری تهران ( ضوابط و استانداردهای طراحی معماری شهرداری در شهر تهران ) – ضوابط شهرداری تهران

فضای ???? باغ و یا ویلا دارای ویو زیبا و آرامشبخشی می‌باشند که هر کس می‌تواند با قرار گرفتن در آن فضا، استراحت کرده و خستگی در کند. شما می‌توانید با داشتن مبلمانی جذاب، زیبایی باغ خود را دو چندان کرده و از آن لذت ببرید.

یکی دیگر از انواع مبلمان فلزی، مبلمان فرفورژه است. با نگاهی به انواع مبلمان فرفورژه، تنوع بسیاری در شکل، مدل و رنگ آنها می بینیم، اما اشاره به یک نکته از ویژگی های مبلمان فرفورژه ضروری است و آن، مقاومت و دوام بالای این نوع مبلمان در برابر تغییرات جوی و دمایی است.

پکیج آبجکت های نمای رومی ، سیمان بری و گچ بری داخلی ساختمان ( اتوکد، مکس، رویت،…

پکیج کامل نقشه های معماری ( پلان – نما – برش و دتایل – ۱۰۰۰ نقشه

Report this wiki page